Regulamin sklepu e-Powiśle
Na start
1. Z tego regulaminu dowiesz się m.in.:
- jak kupić Produkt, tj. w szczególności kolekcjonerską lalkę, album, obraz, torbę, koszulkę, rękodzieło,
- jakie prawa Ci przysługują,
- jak złożyć reklamację,
- jak przetwarzamy Twoje dane osobowe.
2. Sklep e-Powiśle prowadzi Katarzyna Ploetzing prowadząca działalność gospodarczą jako Catflow Katarzyna Ploetzing.
3. Dostęp do tego regulaminu masz cały czas. Ten regulamin możesz pobrać i zapisać jako PDF na swoje
urządzenie np. na smarfona albo komputer. Regulamin dostarczamy także na podany przez Ciebie e-mail w potwierdzeniu zamówienia na Produkt.
4. Szczegóły Produktów opisane są każdorazowo na stronie internetowej Sklepu – w opisie Produktu. Tam znajdziesz informacje o tym, jak wygląda i do czego przyda Ci się Produkt.
5. Działamy zgodnie z prawem polskim i cały proces zakupu też podlega prawu polskiemu. Komunikacja przebiega w języku polskim.
6. Sprzedaż realizowana jest wyłącznie na terytorium Polski.
7. Administratorem Twoich danych osobowych jest
Katarzyna Ploetzing, prowadząca działalność gospodarczą jako Catflow Katarzyna Ploetzing, ul. Pogodna 4, 83-000 Pruszcz Gdański. NIP: 6040023619 REGON: 524074100 epowisle@katarzynaploetzing.pl
8. Jako Klient nie masz prawa do dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 1. Definicje
PRODUKT – rzeczy materialne, które kupisz w Sklepie. Produkty to m.in. lalki Powiślanki, obrazy, książki, rękodzieło. Produktem są także treści cyfrowe w postaci e-booków, zdjęć, plików do pobrania. Szczegóły każdego Produktu, w tym jego opis, właściwości oraz cena opisane są na stronie Produktu w Sklepie.
TREŚCI CYFROWE – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, które w Sklepie możesz kupić w postaci plików PDF, Word, JPG, PNG i innych, w zależności od opisu i specyfiki Produktu. W tym regulaminie nazywamy je także Produktem Cyfrowym.
SKLEP – platforma internetowa umożliwiająca zakup Produktów działająca pod adresem: https://e-powisle.pl. W tym regulaminie Sklep oznacza także – jeśli wynika to z kontekstu – Catflow.
UMOWA – umowa zawierana na odległość przez Ciebie z Catflow, za pośrednictwem Sklepu, na podstawie której Catflow dostarcza Ci Produkt po otrzymaniu zapłaty.
CATFLOW – sprzedawca i właściciel Sklepu, czyli Katarzyna Ploetzing, prowadząca działalność gospodarczą jako Catflow Katarzyna Ploetzing, ul. Pogodna 4, 83-000 Pruszcz Gdański, NIP: 6040023619, REGON: 524074100, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju.
KLIENT – Ty, niezależnie od tego, czy jesteś Konsumentem, Przedsiębiorcą czy Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym.
KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22¹ Kodeksu cywilnego).
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33¹ §1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA UPRZYWILEJOWANY – osoba fizyczna kupująca w Sklepie Produkt w celu bezpośrednio związanym z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiada on dla niej charakteru zawodowego.
DZIEŃ ROBOCZY – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§ 2. Kontakt ze Sklepem
W sprawach związanych z działaniem Sklepu oraz sprzedażą Produktów skontaktuj się z Katarzyną Ploetzing:
adres e-mail: epowisle@katarzynaploetzing.pl, telefon: 783 34 00 13
adres pocztowy: Catflow Katarzyna Ploetzing, ul. Pogodna 4, 83-000 Pruszcz Gdański.
§ 3. Jak kupić Produkt w Sklepie?
1. Żeby kupić Produkt w Sklepie wykonaj poniższe kroki:
a) wybierz interesujący Cię Produkt,
b) przeczytaj jego opis, aby sprawdzić, czy odpowiada on Twoim potrzebom i możliwościom technicznym,
c) dodaj Produkt do koszyka podczas składania zamówienia,
d) uzupełnij swoje dane,
e) wybierz sposób płatności,
f) zapoznaj się z regulaminem i go zaakceptuj,
g) złóż zamówienie klikając przycisk „Zamawiam i płacę”.
2. Z chwilą kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” skutecznie składasz zamówienie i zobowiązujesz się do jego opłacenia, a Catflow zobowiązuje się, że dostarczy Ci Produkt niezwłocznie po otrzymaniu płatności. Kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” jest równoznaczne z zawarciem Umowy pomiędzy Tobą a Catflow.
3. Ceny w sklepie są cenami brutto. Ceny podane przy Produkcie są całkowitymi cenami za wszystkie elementy składające się na Produkt, z zastrzeżeniem gratisów. Produkt może zawierać gratisy – informacje o gratisach podane są na stronie opisu Produktu.
4. Zakupy w Sklepie zrobisz bez rejestracji – każdorazowo podając swoje dane potrzebne do zawarcia Umowy.
§ 4. Jakie wymagania techniczne trzeba spełniać, żeby kupić w Sklepie Produkt i prawidłowo z niego korzystać?
1. Do zakupu Produktu musisz mieć urządzenie z dostępem do internetu (np. komputer albo smartfon), przeglądarkę internetową obsługującą JavaScript i pliki cookies, oraz aktywne konto e-mail.
2. Do skorzystania z Produktu Cyfrowego musisz mieć program umożliwiający otwarcie pliku w formacie PDF, Word, PNG, JPG lub inny plik, w którym zapisana będzie Treść Cyfrowa (np. Adobe Reader, Microsoft Office lub programy analogiczne).
Do pobrania Produktu Cyfrowego na swoje urządzenie (komputer, smartfon lub fizyczny albo wirtualny dysk) potrzebujesz połączenia z internetem. Po pobraniu Produktu Cyfrowego nie potrzebujesz internetu, żeby z niego korzystać. Jeśli chcesz wydrukować Produkt Cyfrowy, potrzebna Ci będzie drukarka z oprogramowaniem umożliwiającym wydruk pliku PDF lub Word.
3. Produkt możesz pobrać maksymalnie 5 razy w okresie 10 dni od dnia jego otrzymania na Twoją skrzynkę e- mail. W przypadku problemów z wygaśnięciem ważności Produktu Cyfrowego lub liczbą pobrań, skontaktuj się z Catflow w sposób opisany w § 2 regulaminu.
4. Koszt połączenia internetowego po stronie Klienta ponosi Klient. Koszt połączenia telefonicznego zainicjowanego przez Catflow ponosi Catflow, a zainicjowanego przez Klienta – ponosi Klient zgodnie z taryfą swojego operatora.
§ 5. Jak zapłacić za Produkt ?
1. Za Produkt zapłacisz zwykłym przelewem bankowym dokonanym na rachunek bankowy Catflow, Blikiem albo za pośrednictwem platformy płatniczej PayPro, obsługującej szybkie przelewy bankowe, płatności kartą oraz portfele elektroniczne. W Sklepie nie zapłacisz za pobraniem.
2. Jeśli dokonujesz płatności za pośrednictwem platformy płatniczej PayPro, to podmiotem, który świadczy obsługę płatności jest operator płatności firma PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym.
3. Operator płatności działa w imieniu i na rzecz Catflow.
4. Termin na wykonanie zapłaty wynosi 7 dni. Jeśli po tym czasie Catflow nie otrzyma płatności za Produkt, to umowa zostaje rozwiązana. Oznacza to, że Catflow nie wyśle Ci Produktu, a Ty nie będziesz musiał zapłacić za ten Produkt.
5. Robiąc zakupy w Sklepie i zaznaczając, że chcesz otrzymać fakturę, zgadzasz się, aby Catflowe wystawiła i przesłała Ci fakturę elektroniczną. W każdej chwili możesz wycofać zgodę na otrzymywanie faktury elektronicznej.
§ 6. Kiedy i jak otrzymasz Produkt?
1. Sklep prześle Ci Produkt w taki sposób, jaki wybrałeś w opcjach dostawy. Dostawy w Sklepie realizuje Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie oraz firma InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Koszt dostawy każdorazowo podany jest w opisie Produktu.
2. Sklep wyśle do Ciebie towar w ciągu 3 Dni Roboczych liczonych od dnia, w którym Sklep otrzyma zapłatę za towar. Do tego czasu musisz jeszcze doliczyć czas dostawy przez Pocztę Polską S.A. lub InPost Sp. z o.o., która może trwać nawet do 3 Dni Roboczych.
3. Jeśli kupujesz Produkt Cyfrowy, Sklep prześle Ci go w formie linków niezwłocznie po odnotowaniu płatności za zamówienie, nie później niż w terminie 1 Dnia Roboczego. Standardowo Produkt Cyfrowy wysyłany jest w kilka minut po otrzymaniu zapłaty.
4. Produkt Cyfrowy otrzymasz na swój adres e-mail podany podczas zakupów. Po kliknięciu w link, otworzy Ci się okno z plikiem do pobrania i zapisania na wybranym urządzeniu. Zapisz plik, a następnie go otwórz.
5. Produkt w postaci Treści cyfrowej uważa się za dostarczony w chwili, gdy pliki, do których prowadzą linki z maila, będą możliwe do pobrania z Twojej skrzynki e-mail, wskazanej w tym celu.
6. Kupując Produkt Cyfrowy otrzymujesz da niego licencję opisaną na stronie Sklepu.
§ 7. Czy można odstąpić od Umowy?
1. Tak, jeśli jesteś Konsumentem albo Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym. Wtedy możesz odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia zakupu. Nie musisz podawać żadnej przyczyny odstąpienia. Wystarczy, że w tym terminie złożysz oświadczenie o odstąpieniu.
2. Oświadczenie o odstąpieniu możesz złożyć w dowolnej formie, składając je mailowo lub wysyłając pocztą na adres wskazany w § 2 regulaminu. Możesz też skorzystać z formularza odstąpienia, którego wzór zamieściliśmy w załączniku do regulaminu.
3. Kiedy Sklep otrzyma Twoje oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, zwróci Ci kwotę równą cenie zapłaconej przez Ciebie za Produkt którego dotyczy odstąpienie. Zrobimy to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep dowiedział się o Twoim odstąpieniu.
4. Zwrócimy Ci pieniądze za Produkt, którego dotyczy odstąpienie, w taki sam sposób, w jaki je od Ciebie otrzymaliśmy, chyba że zgodzisz się na inny sposób zwrotu. Nie poniesiesz z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
5. Odstępując od Umowy zakupu Produktu w postaci Treści cyfrowej masz obowiązek usunąć wszystkie pliki Produktu, którego dotyczy odstąpienie, oraz ich kopie, z wszelkich nośników, na których zostały przez Ciebie zapisane.
6. Z wyjątkiem opisanym w ust. 7, z uwagi na specyfikę Produktów Cyfrowych, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci, jeśli spełnione są następujące warunki:
a) Sklep dostarczył Ci Produkt za Twoją wyraźną i uprzednią zgodą;
b) Sklep poinformował Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utracisz prawo do odstąpienia od Umowy i zgadzasz się na to;
c) Sklep przekazał Ci zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia Umowy, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku, w rozsądnym czasie po zawarciu Umowy, najpóźniej przed dostarczeniem Produktu.
7. Jeśli jesteś Konsumentem, to możesz odstąpić od umowy, jeśli Sklep niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie ustalonym przez Ciebie i Sklep terminie, nie dostarczy Ci Produktu pomimo wezwania do jego dostarczenia.
8. Jeśli jesteś Konsumentem, to możesz odstąpić od umowy nawet bez wezwania Sklepu do dostarczenia Produktu, jeśli:
a) z oświadczenia Sklepu lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sklep nie dostarczy Ci Produktu,
b) uzgodniłeś ze Sklepem, lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu miał dla Ciebie istotne znaczenie, a Sklep nie dostarczył go w tym terminie.
§ 8. Za co odpowiada Sklep? Jakie mam prawa?
1. Sklep odpowiada wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego za to, aby Produkt był zgodny z Umową i odpowiadał celowi określonemu w opisie Produktu na stronie Sklepu. Odpowiedzialność Sklepu za zgodność Produktu z Umową ocenia się na chwilę jego dostarczenia i trwa przez dwa lata od tej chwili.
2. Produkt jest zgodny z Umową zawartą z Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym, jeśli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji,
b) przydatność do szczególnego celu, do którego potrzeby jest Ci Produkt, o ile powiadomiłeś o tym Sklep najpóźniej w chwili zawarcia umowy i Sklep go zaakceptował.
3. Ponadto Produkt jest zgodny z Umową, jeśli:
a) nadaje się do celów, w których zazwyczaj korzysta się takiego Produktu, z uwzględnieniem przepisów prawa lub dobrych praktyk,
b) jest zgodny z wersją próbną lub zapowiedzią, które Ci udostępniamy przed zawarciem Umowy,
c) występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu tego rodzaju i których możesz, jako Konsument, rozsądnie oczekiwać, w tym biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sklep lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sklep wykaże, że:
– nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,
– przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
– publiczne zapewnienie nie miało wpływu na Twoją decyzję jako Konsumenta o zawarciu Umowy.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową w zakresie, o którym mowa powyżej, jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany, najpóźniej w chwili jej zawarcia, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak takiej konkretnej cechy.
5. Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, jako Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany możesz żądać doprowadzenia go do zgodności z Umową.
6. Sklep może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową, jeśli jest to niemożliwe lub wymagałoby od niej nadmiernych kosztów.
7. Jeśli Sklep może doprowadzić Produkt do zgodności z Umową, robi to w rozsądnym czasie od chwili, gdy został poinformowany o braku zgodności z Umową. Sklep robi to bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie, uwzględniając charakter oraz cel, w jakim Produkt jest wykorzystywany. Sklep ponosi koszty doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową.
8. Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową i:
a) doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
b) Sklep nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową zgodnie z ust. 6 powyżej,
c) brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez wcześniejszego żądania doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową,
d) z oświadczenia Sklepu lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sklep nie doprowadzi Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie jako Konsumenta lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego,
– to jako Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, z wyjątkiem sytuacji określonej w ust. 9 poniżej.
9. Jako Konsument nie możesz odstąpić od Umowy, jeśli brak zgodności z Umową jest nieistotny.
10. Sklep jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej treści Produktu niezgodnej z Umową.
11. Jeśli żądasz zwrotu ceny za Produkt i na skutek uwzględnionej reklamacji Sklep musi zwrócić cenę należną wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny, robi to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny.
12. Zwrot ceny następuje w taki sam sposób, w jaki Sklep otrzymał zapłatę, chyba że jako Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
13. Odpowiedzialność Sklepu za zgodność Produktu z Umową wobec Przedsiębiorcy jest wyłączona.
14. W zakresie nieuregulowanym tym regulaminem lub przepisami prawa, w tym w szczególności ustawą o prawach konsumenta, dochodzenie roszczeń wobec Sklepu możliwe jest jedynie w zakresie szkody rzeczywistej.
§ 9. Jak złożyć reklamację i w jakim trybie będzie ona rozpatrzona?
1. Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą procesu zakupu, Produktu lub działania Sklepu, zrób to na adres e- mail lub pisemnie na adres podany w § 2 regulaminu.
2. Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni i prześlemy Ci odpowiedź w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy od Ciebie reklamację, pod warunkiem, że będziemy mieli Twoje dane. W przeciwny razie na reklamację odpowiemy na Twój adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub na taki adres e-mail, jaki nam podasz.
§ 10. Jak Sklep przetwarza moje dane osobowe?
1. Z poszanowaniem zasady przejrzystości wynikającej z ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych („RODO”), szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych przez Sklep znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce Prywatności.
2. Sklep, w związku z zakupem przez Ciebie Produktu, przekazuje Twoje dane w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, kwota zamówienia do operatora płatności firmy PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu. PayPro z chwilą otrzymania Twoich danych staje się ich administratorem, co oznacza m.in., że jest uprawnione do stosowania wszelkich mechanizmów ochronnych danych osobowych, w szczególności wynikających z obowiązujących przepisów.
3. Sklep, w związku z zakupem przez Ciebie Produktu, przekazuje Twoje dane w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, do dostawcy – w zależności od Twojego wyboru: Poczty Polskiej S.A. z siedzibą w Warszawie lub InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Poczta Polska S.A. lub – odpowiednio – InPost Sp. z o.o. z chwilą otrzymania Twoich danych staje się ich administratorem, co oznacza m.in., że jest uprawnione do stosowania wszelkich mechanizmów ochronnych danych osobowych, w szczególności wynikających z obowiązujących przepisów.
§ 11. Jakie są sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów?
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, oprócz wytoczenia powództwa w procesie sądowym możesz skorzystać m.in. z:
a) mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
b) pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów;
d) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/? event=main.home.howitworks.
§ 12. Na koniec
1. Zamówienie składane w Sklepie każdorazowo stanowi odrębną Umowę i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
2. W pozostałych sprawach, które nie zostały szczegółowo opisane w tym regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz innych aktów prawnych mających zastosowanie do działalności Sklepu.
3. Sklep uprawniony jest do zmiany Regulaminu w każdym czasie w wypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, zmianie charakteru lub zakresu świadczonych usług elektronicznych lub zmiany sposobu realizacji płatności, dostaw albo warunków korzystania ze Sklepu.
4. Regulamin odnosi się wyłącznie do Produktów w nim opisanych, dostępnych za pośrednictwem Sklepu.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14 września 2024 r.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Catflow Katarzyna Ploetzing
Ul. Pogodna 4
83-000 Pruszcz Gdański adres e-mail: epowisle@katarzynapleotzing.pl
Ja …………………………………………………………………………………………………………….
(Imię i nazwisko Konsumenta lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego)
niniejszym odstępuję od umowy sprzedaży następujących Produktów:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data złożenia zamówienia (zawarcia Umowy): .………………………………………………………………………… Adres Konsumenta lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Data ……………………………………..
……………………………………………………………………………………………….
Podpis (złożony na formularzu papierowym)
Polityka prywatności sklepu e-Powiśle
opisuje zasady przetwarzania przeze mnie informacji na Twój temat,
w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.
Informacje ogólne
1. Ta Polityka Prywatności [Polityka] dotyczy serwisu www funkcjonującego pod adresem url: e-powisle.pl/ [Serwis]
2. Jestem operatorem Serwisu [Operator] oraz Administratorem danych osobowych [Administrator]. Ja, czyli Katarzyna Ploetzing prowadząca działalność jako: Catflow Katarzyna Ploetzing, ul. Pogodna 4, 83-000 Pruszcz Gdański.
3. Mój adres kontaktowy poczty elektronicznej to: epowisle@katarzynaploetzing.pl
4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
– Prowadzenie newslettera
– Obsługa zapytań przez formularz
– Realizacja zamówionych usług
– Prezentacja oferty lub informacji
6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
– Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
– Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
1. Miejsca wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe wprowadzone na stronie zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
2. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
3. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
4. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja oprogramowania wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
Hosting
1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: seohost.pl/
Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
– firma hostingowa na zasadzie powierzenia
– upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
– firmy świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
2. Twoje dane osobowe są przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami. W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
– dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
– ich sprostowania,
– usunięcia,
– ograniczenia przetwarzania,
– oraz przenoszenia danych.
4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
7. Dane osobowe są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że Operator przesyła je poza teren Unii Europejskiej.
8. Odbiorcami Twoich danych mogą być również inne podmioty lub organy, jeżeli będzie to niezbędne dla wykonania na Twoją rzecz usług.
Informacje w formularzach
1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu kontaktu handlowego, wykonania usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
Logi Administratora
1. Informacje o zachowaniu użytkowników w Serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania Serwisem.
Istotne techniki marketingowe
1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
Informacja o plikach cookies
1. Serwis korzysta z plików cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator.
4. Pliki cookies wykorzystywane są do realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”.
5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA) i Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA).
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
– Edge
–Internet Explorer
–Chrome
–Safari
–Firefox
–Opera
Urządzenia mobilne:
– Android
– Safari (iOS)
– Windows Phone